OZNAM k aktuálnej epidemiologickej situácii

Ochrana pred korona vírusom Celimed OMRON Slovensko

Vzhľadom k aktuálnej situácii Covid 19 a s ňou spojených opatrení, pracuje aj naša prevádzka v obmedzenom režime. Vaše objednávky (nákup a servisné činnosti) sa napriek všetkému snažíme vybaviť štandardným spôsobom.
Od 1.10. je obmedzený osobný odber zakúpeného tovaru. Rovnako vám odporúčame pre odovzdanie prístroja do servisu zvážiť nutnosť osobnej návštevy a na doručenie prístroja použiť radšej poštu, alebo kuriérsku službu (naša adresa: Celimed s.r.o., Rybničná 36/H, 83106 Bratislava).

 

Opatrenia Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky:
Podľa § 48 ods. 4 písm. e) zákona č. 355/2007 Z. z. pre nakupujúcich (zákazníkov) a zamestnancov ÚVZ nariaďuje dodržiavanie nasledovných hygienických opatrení:
– vstup a pobyt v prevádzke (vo vonkajších aj vnútorných priestoroch) je umožnený osobám len s prekrytými hornými dýchacími cestami (napríklad rúško, šál, šatka, atď.),
– pri vchode do prevádzky prosím aplikujte dezinfekciu na ruky alebo si nasaďte jednorazové rukavice,
– zachovávajte odstupy osôb minimálne 2 m,
– počet zákazníkov v prevádzke v jednom okamihu nesmie prekročiť koncentráciu jeden zákazník na 15 m² predajnej plochy prevádzky.

 

Vždy nám záležalo na vašom zdraví a teraz sa staráme ešte viac.
·       Zaznamenali sme zvýšený záujem o naše produkty, najmä o inhalátory a tlakomery, za čo sme vám vďační.
·       Aby sme vedeli uspokojiť vaše požiadavky, pripravili sme niekoľko opatrení, ktorých cieľom je zvýšenie vašej a našej bezpečnosti.
·       Naďalej môžete naše produkty objednávať v našom oficiálnom eshope www.omronshop.sk.

Zdravie vás, ako našich zákazníkov je pre nás dôležité rovnako, ako zdravie našich zamestnancov, bez ktorých by sme nemohli v našej práci pokračovať. Preto sa aj spoločnosť Celimed rozhodla chrániť to najdôležitejšie. Ako?
·       Obmedzili sme sociálne kontakty – zamestnanci, ktorí môžu svoju prácu vykonávať z domu, pracujú na homeoffice.
·       V bežnom režime zásobujeme našich obchodných partnerov, eshopy, vybavujeme objednávky a funguje aj naše servisné stredisko.
·       Platby sú u náš možné prostredníctvom hotovosti, bezhotovostného bezkontaktného platobného terminálu na karty, online platobnou bránou ako aj bankovým prevodom
·       Informujeme našich zamestnancov, ako zabrániť šíreniu vírusu.
·       Zamestnancom, pracujúcim vo firme sme zriadili flexibilnú pracovnú dobu.
·       Zväčšili sme fyzický priestor medzi zamestnancami na pracovisku.
·       Zabezpečili sme ochranné rúška a rukavice, ktoré pomáhajú zabrániť kontaminácii pri balení vašich produktov. Každý jeden zamestnanec pred nástupom do práce musí podstúpiť bezkontaktné meranie telesnej teploty, aby sme mali istotu, že je v poriadku.
·       Zabezpečili sme dezinfekcie na umývanie rúk, telefónov, notebookov a všetkých zariadení potrebných pri našej práci.
·       Pri upratovaní firemných priestorov používame virucídne prostriedky

Ďakujeme vám za dôveru, ak potrebujete poradiť, alebo sa niečo spýtať, sme vám k dispozícii.